piątek, 12 grudnia 2014

Recenzja suplementów firmy NANOX


Kilka słów o firmie...

Firma NANOX INTERNATIONAL została założona w 2007 roku przez ekspertów mających wieloletnie doświadczenie w branży farmaceutycznej.
Dzięki ogromnej wiedzy i determinacji zespołu, w 2008 roku zostały wprowadzone 3 pierwsze produkty w 5 krajach.
Obecnie asortyment obejmuję aż 30 produktów, przeznaczonych dla osób aktywnych fizycznie i ceniących sobie zdrowy styl życia.
Na dzień dzisiejszy NANOX  wypracowała sobie solidną reputację w ponad 40 krajach na całym świecie, stając się europejskim producentem suplementów najwyższej klasy.
Wszystkie produkty NANOX są zatwierdzone do obrotu w Unii Europejskiej i produkowane są zgodnie z najnowszymi normami bezpieczeństwa i higieny środków spożywczych i żywności.
NANOX podlega regularnym kontrolom jednostek sprawującym kontrolę nad systemem HACCP,
a także trzyma się ścisłych wytycznych farmaceutycznego standardu GMP.
Wszystkie produkty NANOX są wysoce innowacyjne i wspierane przez liczne testy kliniczne. W przeciwieństwie do wielu tańszych konkurentów NANOX nie używa w swoich produktach tanich wypełniaczy i dodatków. Wszystkim produktom serwatkowym jakość gwarantuje VOLAC.

Testowane produkty...

 Trochę czasu minęło odkąd otrzymałem przesyłkę, ale zależało mi na przetestowaniu ich, wiadomo ktoś może powiedzieć co to za test skoro raptem miałem tylko próbki, zgadzam się, ale uwierzcie mi, że już po próbkach można ocenić, wygląd danej odżywki, smak i zapach do tego wystarczą nawet próbki :) Poza tym głównie chodziło mi o to jak będę się czuł po spożyciu danego suplementu zarówno przed treningiem, w trakcie i po zakończeniu. Oczywiście mówię tu o treningu biegowym, ewentualnie gimnastycznym. Jak te suplementy działają na kulturystów? Nie wiem bo nim nie jestem :) Za to jako osoba która biega 5 razy w tyg myślę, że mogę zabrać głos jeśli chodzi o działanie suplementu podczas treningu.
Od firmy NANOX  otrzymałem następujące produkty:

ORBILOX 8- (KAZEINA MICELARNA) - Jest to znakomite, nocne super doładowanie kazeiną micelarną. Opóźniony czasowo proces uwalniania aminokwasów. Aż do 8 godzin silnego efektu antykatabolicznego. Cechuje się ponadto wysokim poziomem bioaktywnych peptydów mleka.
CONQUEST-V6 (izolat białek roślinnych)- 100% wolne od alergentów, bez laktoz, cukru i cholesterolu. Zawiera wysokie stężenie aminokwasów BCAA. Wysoce rozpuszczalne, łatwe do strawienia i absorpcji. Rekomendowany do wszystkich typów diety.
EXUM MASS XXL (Mass Gainer) - Znakomity profil makroodżywczy. Zawartość palatynozy i maltodekstryny redukuje skoki insuliny. Podwójnie buforowana kreatyna Crea-Trona o lepszej wchłanialności. Zawiera Aminogen - wspiera proces trawienia i podnosi stopień absorpcji aminokwasów. Zawiera ZMA i kompleks witamin z grupy B.
NANOPROXIL (Booster tlenku azotu). Wspiera produkcję tlenku azotu (N.O.). Najnowocześniejszy preparat rozszerzający naczynia krwionośne. Sprzyja poprawie siły, wytrzymałości, regeneracji i beztłuszczowej masy mięśniowej. Ponadto podnosi poziom skupienia i energii na treningu.
CHOCOLATE PERFECT (Nisko tłuszczowy napój dla odchudzających się) - Wspomaga spalanie tłuszczu. Posiada działanie moczopędne (dlatego przed treningiem lepiej nie stosujcie ;p) i pomaga pozbyć się zbędnej wody w organizmie. Redukuje łaknienie, wspiera trawienie. Świetne źródło energii i witalności. Wpływa pozytywnie na samopoczucie. Najbardziej efektywny środek na redukcję stopnia odkładania się tłuszczu zapasowego, zarówno u kobiet jak i mężczyzn.
L-CARNITYNA (4000mg l-karnityny w małej buteleczce)- Połączenie Acetylko L-Karnityny i Winianu Karnityny. Aż 4000mg karnityny w jednej porcji. Gotowy od razu do spożycia. Wspiera metabolizm tłuszczu i produkcję energii. Pomaga obniżać poziom cholesterolu.
CREATIVE PURE- Najbardziej oczyszczony, mikronizowany Monohydrat Kreatyny 99,9 % czystości. Poprawia siłę, podnosi wytrzymałość, przyspiesza regenerację.
INSTANTIZED BCAA POWDER 4:1:1 - Odżywka o smaku pomarańczowym wzbogacona l-glutaminą. Wysoce anaboliczny stosunek BCAA 4:1:1. Stymuluje wzrost masy ciała i przyrost mięśni
BATON ISOLOX-  Informacja żywieniowa ( w  porcji 45 g./ w  100 g. ):
Wartość energetyczna – 177 kcal / 394 kcal
Węglowodany – 18 g. / 40 g.
w tym Cukry – 10 g. / 23 g.
Białko -16 g. / 35 g.
Tłuszcze – 5,2 g. / 12 g.
w tym Nasycone – 2,7 g. / 6,1 g.
Błonnik – 0,3 g. / 0,7 g.
Sód – <0,1 g. / <0,1 g.

 

Tak to wszystko ładnie wygląda na papierze / ekranie... A jak jest naprawdę?


Może na samym początku, podziękuję firmie NANOX za otrzymane próbki produktów które ukazały mi nowe możliwości, oraz przyczyniły się do lepszej efektywności treningowej, ja i regeneracji po treningu. Ok może podzielę suplementy na przed treningowe, w trakcie jak i po treningu. Łatwiej będzie mi to ogarnąć i nie będzie tzw. masła maślanego :)

Odżywka przed treningiem- W moim przypadku uwarunkowane było to od rodzaju przeprowadzanego treningu, podczas długich wybiegań przed treningiem spożywałem L-Karnitynę z której jestem bardzo zadowolony, dlaczego? może dla tego, że czasami jest tak, że nie mamy czasu na trening a jak już go znajdziemy nie che nam się tracić na rozrabianie L-Karnity w szejkerze, z chociażby względów czasowych. W tym przypadku produkt jest już gotowy do spożycia, buteleczka bez problemu mieści się w kieszonkę w leginsach więc można ją nawet zabrać ze sobą. Co ważne nie jest za słodka i nie powoduje zaklejenia się buzi (wiecie o co mi chodzi :) ).
W przypadku kiedy w planie miałem trening siłowy (rozbieganie i ćwiczenie siły biegowej na podbiegach) opierałem się na bosterze tlenku azotu NANOPROXIL owa odżywka dawała mi kopa na przeprowadzenia mocnego treningu, przed tym jak dopadnie mnie zmęczenie. Ponadto już po krótkim czasie po spożyciu możemy doświadczyć zastrzyku dużej dawki energii.

W trakcie treningu- Z czystym sumieniem mogę polecić tutaj zwłaszcza na dłuższe wybiegania batony ISOLOX mają w swoim składzie wysoką zawartość białka oraz precyzyjnie dobraną mieszankę węglowodanów prostych i złożonych. Poza tym te batony są tak smaczne, że trzeba się pilnować żeby wszystkich nie zjeść jeszcze przed treningiem :)

Odżywka po treningu- przede wszystkim aminokwasy BCAA dla lepszej regeneracji mięśni. Ważną rzeczą zwłaszcza po długim biegu, jest dostarczenie odpowiedniej dawki węglowodanów i białka  w pierwszych 30 minutach od zakończenia treningu, i tu super sprawdziła się odżywka EXUM MASS XXL, zwłaszcza jak na trening np w lesie dojeżdżacie w dobre 30 min, bądź trening na siłowni czy hali. Ja wtedy do auta wrzucam szejkera z rozrobioną odżywką, dostarcza to odpowiednią dawkę substancji odżywczych i jest dobrą sprawą na zaspokojenie po-biegowego głodu.

W ciągu dnia- CHOCOLATE PERFECT - Super smakuje to na pewno :) Co do moczopędności nie zauważyłem jakiejś różnicy w częstości odwiedzania toalety ;p Za to super hamuje łaknienie.

Przed snem- Nie wiem może jestem już starej daty, ale pamiętam jak koledzy zawsze powtarzali, żeby przed snem dostarczyć jeszcze organizmowi trochę białka, i tutaj super sprawdza się ORBILOX 8 jestem po nim spokojny, że odpowiednio zabezpieczyłem swoje mięśnie przed efektem antykatabolicznym.

Podsumowując:
Suplementy firmy NANOX wywarły na mnie wrażenie do tego stopnia, że postanowiłem zamówić sobie dodatkową odżywkę :) Po owych suplementach nie miałem i nie mam (bo ciągle ich stosuje) nie mam problemów z żołądkiem oraz podczas treningów nie muszę szukać przysłowiowych krzaczków :p Produkty NANOX pod względem finansowym też są przystępne, może produkt jest droższy o jakieś 10zł ale jak porównacie sobie składy odżywcze i fakt, że nie trzeba przyjmować nie wiadomo jak dużych porcji szybko się przekonacie, że może za odżywkę zapłacicie troszkę więcej za to będziecie mieli ja na dłuższy okres, czyli i tak wychodzi na to samo :) Ja już wiem, że w przygotowaniach do swojego pierwszego maratonu będą mi pomagać produkty firmy NANOX bo mimo, że testowałem je ok 2 tyg to naprawdę mnie do siebie przekonały. Co mogę Ci polecić, jeżeli i tak kupujesz suplementy, zaryzykuj i zamów raz produkt firmy NANOX a zobaczysz, że też się do nich przekonasz.
Wszystkie produkty możecie znaleźć na stronie internetowej, bądźcie czujni i przeglądajcie ją systematycznie bo można trafi na fajne promocje :)

http://nanox-nutriceuticals.pl/
https://www.facebook.com/NanoNutriceuticalsPolska?fref=ts






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz