piątek, 12 grudnia 2014

Recenzja koszulek DOBIEGANIA.PL




Test koszulek  :)


Dzięki uprzejmości sklepu otrzymałem 2 koszulki techniczne które przeznaczone są do biegania jaki i każdej innej aktywności fizycznej. Postanowiłem je przetestować bo cena jest naprawdę kusząca. Podczas testu zależało mi na rzetelnej opinii, chciałem przetestować ją w różnych warunkach atmosferycznych, sprawdzić jak reaguje na intensywność treningową oraz poddać ją kilku próbom takim jak rozciąganie, pranie itp. O wszystkim przeczytać będzie można w dalszej części posta.
Wiadomo, że na polskim rynku mamy dość obszerny wachlarz możliwości jeśli chodzi o kupno koszulki technicznej, można wybierać w modelach, krojach, kolorach a przede wszystkim cenie. Wpis będzie poświęcony koszulką które można zakupić w sklepie DOBIEGANIA.PL
Może na samym początku warto wytłumaczyć czym tak właściwie jest koszulka termoaktywna. Mianowicie jest to koszulka stworzona ze specjalnych syntetycznych dzianin, których głównym zadaniem jest odprowadzenie potu z powierzchni skóry co ma poprawić komfort termiczny. Owe koszulki spełniały cechy termoaktywności, bardzo ciężko ocenić w tym przypadku czy koszulki innej firmy będą lepiej odprowadzały pot, bardziej liczy się dla mnie to, że koszulki pod tym względem się sprawdziły, zarówno w biegu ulicznym, lesie jak i salce gimnastycznej. Dobrze wchłaniają pot i równocześnie zachowują komfort cieplny przy powierzchni skóry. Co mnie jeszcze mile zaskoczyło to fakt, że koszulka wygląda na solidną, kołnierzyk jest dobrze wszyty i nie powinien szybko się rozciągnąć. Koszulka dobrze przylega do ciała, pod warunkiem, że dobrze ją dobierzemy, warto zwrócić tu uwagę na rozmiarówkę, generalnie biegam w koszulkach M/L w tym przypadku dla osoby mającej 177cm wzrostu i wadze 75 kg polecam koszulkę M będzie bardziej przylegała do ciała i będzie lepiej spełniała swoje zadanie.
Podczas treningów w chłodniejsze dni (nie chodzi mi o mróz) super się sprawdza jako warstwa wierzchnia, dobrze wciąga pot z koszulki którą mamy jako warstwę pierwszą i dodatkowo chroni przed zimnem i wiatrem.
Co warto jeszcze powiedzieć, że komfort biegania w owej koszulce jest dość dobry nie obciera dobrze leży i nie ma "gryzących" metek zarówno na karku jak z boku pasa, mnie osobiście to bardzo przeszkadza ale w takich przypadkach zazwyczaj wycinam metki :)
Kolejną cechą którą brałem pod uwagę to jak owa koszulka szybko schnie i czy nie rozwali się po praniu, w tym przypadku testowane koszulki nie rozciągnęły się nie zmechaciły napisy się nie sprały, a czas schnięcia jak zaskakująco krótki. Jest to dobra sprawa zwłaszcza dla osób które nie mają tyle koszulek, że mogą stosami odkładać je do prania.
Trening z piłką gimnastyczną na hali w której było ciepło także przeprowadziłem w testowanej koszulce, nie miałem nic pod nią i była pierwszą warstwą, w trakcie treningu koszulka dobrze odprowadzała pot, tak zgodzę się była mokra ale mimo to nie wprowadzała mnie na w jakiś dyskomfort, który spowodował by przerwanie treningu. Podczas intensywnego treningu szwy owej koszulki nie dają się we znaki, nie ocierają nie są twarde i można przeprowadzać swobodnie ćwiczenia które wymagają nie krępowanych ruchów.
Podsumowując: jest to dobra koszulka na trening, wiadomo na zawodach biega się w koszulkach które dodatkowo pełnią rolę kompresji, ale uważam, że na treningu nie będzie nam to potrzebne, dobrze odprowadzają pot, dają wrażenie, że są solidnie wykonane, szybko schną, nie ocierają czego chcieć więcej od koszulki za tak małe pieniądze :)
Jeśli chcecie wiedzieć ile kosztuje owa koszulka zachęcam do odwiedzenia sklepu, dodam tylko, że aktualnie jest na nie promocja więc naprawdę się opłaca.


Stronka sklepu:
http://www.dobiegania.pl/advanced_search_result.php?keywords=fruit+of+the+loom&x=0&y=0



1 komentarz:

  1. Ubranie w treningu jest bardzo ważne, dlatego warto znaleźć to odpowiednie :)

    OdpowiedzUsuń