piątek, 25 sierpnia 2017

Recenzja Koszulki Freaky Sports

Zamiast wstępu ;p


"Cudze chwalicie swego nie znacie"
To hasło chcemy promować ponieważ widząc coraz większą nie chęć ludzi do odzieży produkowanej na dalekim wschodzie z najtańszych materiałów,postanowiliśmy tworzyć własne produkty z wysoko gatunkowych materiałów od polskich producentów oraz produkować w Polsce.
Takimi właśnie słowami próbuje zachęcić nas producent do zakupu koszulki właśnie u niego a nie zamawiać z dalekiego wschodu ;) Lubię takie podejście do sprawy dlatego bardzo zależało mi na przetestowaniu Ich produktów... Na pierwszy ogień poszła koszulka biegowa z motywującym i przemawiającym hasłem BORN TO RUN !!!


Dość pier*... Test czas zacząć :) :) :)

 

Biorąc pod uwagę fakt, że biegam już ponad 4 lata (nie chwale się tylko stwierdzam fakty), zdobyłem już jakieś doświadczenie najprostszym sposobem czyli metodą prób i błędów jak ma ćwiczyć, jakie partie mięśniowe trenuję poprzez różnorodność treningów itp doszedłem też do tego jak mam się ubierać aby czuć się dobrze, nie skupiać się na poprawianiu koszulki, denerwowaniu się, że gdzieś coś obciera jest mokre itp tez i przysłowiowych nerwów będzie tyle ilu biegaczy. Chciałbym podzielić się z Wami WŁASNYMI spostrzeżeniami odnośnie koszulek firmy Freaky Sports.
Celowo i z premedytacją prałem koszulkę w pralce w zwykłym proszku i w za dużej temperaturze (wiem wiem to grzech ;p ) z tego względu abym mógł wiedzieć co się stanie z koszulką kiedy omyłkowo wpląta się z innymi brudami (zwłaszcza gdy ma się w domu 16 miesięczną pomocnicę która bardzo chce pomagać ;p).
Koszulka mimo zbyt wysokiej temperatury nie rozciągnęła się nie pofarbowała innych rzeczy mimo sporej kolorystyki. Czyli nawet jeśli kiedyś wpadnie wam owa koszulka do pralki nie będziecie musieli nerwowo wyrywać gniazdka kontaktu... przeżyje owy zabieg spa ;)
koszulkę mam już od jakiegoś czasu, dlatego mogę się wypowiadać na jej temat, pewnie i tak najbardziej wiarygodna recenzja była by po roku lub więcej (jestem o tym przekonany, że tyle wytrzyma), ale koszulka naprawdę godna polecenia.
Born To Run - Born To Test ;p Biegałem w niej na różnych dystans wykonując różnego typu treningi tak aby zakres ruchów był jak najbardziej różnorodny, zależało mi też na objętości treningowej oraz odprowadzaniem potu.
Koszulka dobrze sobie radzi podczas robienia szybkich interwałów na wysokim tętnie gdzie szybko idzie się spocić, właśnie podczas tego typu treningu najbardziej zależy mi na funkcji termoaktywności i odprowadzaniem potu, bo bardzo łatwo wtedy o przeziębienie gdy biega się z mokrymi plecami tu koszulka naprawdę daje radę.
Na szybkich dystansach koszulka sprawuje się bardzo dobrze odprowadza pot nie jest zbyt ciężka (może się tak wydawać ze względu na kolorystykę) jest lekka i przewiewna. A co z długimi dystansami? może inaczej nie kilometraż tylko czas ruchu - o już lepiej bo wiadomo jeden pobiegnie 10km w 40 min inny w 1,5h... Bardzo mi się podoba, że koszulka nie posiada metek więc problem drapania macie z głowy ;p Wszelkie istotne informacje producent umieścił na dolnym pasku koszulki. Ważną informacją jest też (zwłaszcza dla Panów), koszulka nie rani sutków oj wszyscy wiemy jak to boli ;/ ;/ ;/ wrryyy biegałem w niej podczas deszczu i wiatru i jest spoko ;) Koszulka nie obciera też okolicy pach często jest tak, że mimo dobranego rozmiaru i tak podczas dłuższej aktywności mamy wrażenie krępowania ruchów pod pachami tu tego nie ma :)
W koszulce biegałem też na zawodach bo dla większości z Was może okazać się, że szukacie czegoś na zawody i chcecie mieć koszulkę w której wyróżnicie się w tłumie. Produkt firmy Freaky Sports daje radę też na zawodach dzięki dobremu odprowadzaniu potu i przewiewności koszulka praktycznie nie daje o sobie znać a my możemy się skupić wyłącznie na biegu :)
W trakcie testu chciałem przyczepić się do jednej rzeczy mianowicie brak w ofercie koszulek bez rękawków... Podkreślam chciałem bo już są dostępne :)
Zapraszam wszystkich do odwiedzin strony na której znajdziecie bardzo duży wybór poczynając od koszulek biegowych, rowerowych czy wojskowych i wielu innych:
http://freakysports.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz