czwartek, 1 stycznia 2015

RECENZJA PRODUKTÓW MARKI BRUBECK

Kilka słów o marce BRUBECK...

Marka BRUBECK to lider na rynku odzieży termoaktywnej w Polsce. Zajmuje się projektowaniem oraz produkcją termoaktywnej odzieży sportowej i outdoorowej (linia ACTIVE) oraz bawełnianej i wełnianej bielizny bezszwowej (linia COMFORT). Od 9 lat specjalizujE się w produkcji, której głównym celem jest zapewnienie prawidłowej termoregulacji organizmu oraz skuteczna ochrona ciała przed niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi. Podchodzimy do tego zadania w poczuciu współodpowiedzialności za zdrowie i codzienny komfort osób, dla których aktywność to styl życia.
filozofię marki streszcza hasło „BRUBECK - YOUR BODYGUARD”. Dlatego swoje produkty adresuje głównie do ludzi poszukujących efektywnej ochrony i komfortu w każdych warunkach atmosferycznych oraz w różnych porach roku i sytuacjach życiowych. Dzięki jednej z najnowocześniejszych linii technologicznych w Europie, z której korzystają także znane, zagraniczne marki, jesteśmy w stanie dostarczyć Państwu odzież najwyższej jakości. Park maszynowy pozwala nam na dowolne kształtowanie dzianin w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań i funkcjonalności. Proces produkcji w całości odbywa się w Polsce. 

Po co nam odzież termoaktywna? 

Prawidłowa wymiana ciepła między organizmem człowieka a otoczeniem ma szczególne znaczenie dla osób aktywnych fizycznie i narażonych na działanie warunków atmosferycznych (temperatura, wiatr, wilgotność). Właśnie z myślą o nich powstała odzież termoaktywna marki Brubeck (linia Active). Jej podstawowym zadaniem jest skuteczne wsparcie naturalnego, biologicznego procesu termoregulacji organizmu, który odpowiada za utrzymanie komfortu cieplnego naszego ciała. Od jakości, grubości, właściwości użytkowych i cech funkcjonalnych odzieży zależy zdrowie i dobre samopoczucie użytkownika.
 W typowych sytuacjach życiowych prawidłowy dobór „zwykłej” odzieży nie nastręcza większych problemów i jest on podyktowany przede wszystkim modą, indywidualnymi upodobaniami czy kontekstem kulturowym. Jednak wraz ze wzrostem aktywności fizycznej oraz/lub występowaniem niekomfortowych dla człowieka warunków atmosferycznych zastosowanie odzieży termoaktywnej staje się szczególnie istotne. Od naszych decyzji zależy czy używana odzież będzie w prawidłowy i efektywny sposób wspierała naturalną termoregulację organizmu oraz zapewniała wygodę.


Produkty które testowałem...

Dzięki życzliwości marki BRUBECK mogłem przetestować kilka produktów które na pewno przydadzą nam się na chłodne dni a nawet na spore mrozy :)
W skład zestawu wchodziły 2 pary spodni do biegania model: Spodnie męskie THERMO http://brubeck.pl/pl/content/spodnie-m%C4%99skie-thermo-z-d%C5%82ug%C4%85-nogawk%C4%85-0 oraz spodnie z kolekcji Dry http://brubeck.pl/pl/content/spodnie-m%C4%99skie-dry-z-d%C5%82ug%C4%85-nogawk%C4%85.
Poza spodniami miałem również możliwość biegania z takimi produktami jak skarpetki Multifunctional, czapką oraz rękawiczkami technicznymi. 
Podałem linki, żeby nie przepisywać bez sensu zalet i zapewnień producenta bardziej będę chciał się skupić na moich przeżyciach, odczuciach, komforcie itp. Wydaje mi się, że będzie to bardziej szczere i rzetelne niż kopiowanie opisów produktu :)
Może zacznę od opisu spodni, co mogę powiedzieć? Na pewno są to dobre spodnie które bardzo dobrze dopasowują się do kształtów naszego ciała i dobrze do niego przylegają, dzięki czemu spodnie spełniają swoje zadanie jakim jest zbieranie wilgoci i zapewnienie komfortu termicznego. Co mi się bardzo spodobało to to, że spodnie są tak zaprojektowane, że nie wyglądają jak biodrówki tylko jak je naciągniemy to ochraniają nam dodatkowo plecy ( nie wiem jak to dokładnie opisać ale chodzi mi o to, że np jak jedziemy na rowerze to nie mamy gołych pleców akurat przez wyższy stan spodni), a z tym miałem często problem zwłaszcza podczas jazdy rowerem ;/ Tu producent naprawdę wyszedł o krok na przód wymyślając taki patent. W spodniach biegałem zarówno po lesie na szybkich krosach jak i na długich wybieganiach ok 25km. Dlaczego wspominam o długich dystansach? A to dla tego, że nic się nie obciera biegnie się w nich wygodnie, dodatkowo system bezszwowy sprawdza się zwłaszcza na długich wybieganiach. Poza tym "dzięki" zmienności naszej pogody treningi robiłem zarówno w temperaturach dodatnich jak i przy -18 (z tych cieszyłem się najbardziej bo wiedziałem, że taka temperatura idealnie nadaje się na przeprowadzenie testu). Osobiście do ok -10 biegam w jednej parze spodni może dla tego, że w 2 jest mi po prostu za gorąco ;p sprawdziły się tu doskonale spodnie z serii Dry, mogę powiedzieć z czystym sumieniem, że jak wyjdziecie w nich na trening przy temperaturze ok -10 na pewno nie będzie wam za zimno (oczywiście każdy ma inny organizm i musi sam się przekonać metodą prób i błędów). Jednego dnia gdy rano wstałem spojrzałem na termometr, przez chwilę myślałem, że się zepsuł bo z dnia na dzień z - 6 zrobiło się - 19 masakra ale po chwili od razu pomyślałem o teście spodni z serii THERMO, i tu zaskoczę może co nie jedną osobę, ale wyszedłem tylko w jednej parze spodni i wiecie co? nie zmarzłem, nawet mogę pokusić się o to, że było mi w nich ciepło. Naprawdę jestem mile zaskoczony spodniami marki BRUBECK bo są wygodne, praktyczne i w przystępnej cenie :)
W okresie zimowym zawsze miałem problem z doborem odpowiednich skarpet, tzn wiadomo stópki odpadają ale wtedy co mam założyć?! może 2 pary, żeby było cieplej, niestety nie stać mnie na to, żeby kupić sobie specjalne buty na zimę więc biegam w jednych niezależnie od pogody i temperatury ;p Z pomocą przyszły mi skarpetki Multifunctional, które nie tylko dają komfort podczas długotrwałej intensywnej aktywności, ale także zostały wzbogacone w swoim składzie o jony srebra dzięki nim mamy zachowane właściwości antybakteryjne. Poza tym skarpetki super leżą na stopie dając uczucie lekkości i świeżości, dobra ale nie będę tego pisał, bo szkoda czasu :) Powiem tak skarpetki są wygodne, praktyczne i CIEPŁE  a to chyba najbardziej się liczy w zimę :)
Kolejnymi produktami były rękawiczki oraz czapka. Na pierwszy rzut oka jak spojrzymy na czapkę, możemy mieć chwilę zawahania czy owa czapka na pewno nadaje się na zimę? Więc specjalnie dla testu zrobiłem w niej trening, co mogę powiedzieć? Może nie jestem jakimś modelem i wcale sexsownie w niej nie wyglądałem, ale czego nie można zarzucić owej czapce to fakt, że w niej nie zmarzłem, czapka super odprowadzała pot i chroniła przed wiatrem i mrozem, było mi w niej wygodnie i ciepło, naprawdę jest to super sprawa nawet na cieplejsze dni bo po ściągnięciu i złożeniu zajmuje mało miejsca, i spokojnie można ją włożyć za spodnie bądź do kieszeni bluzy i nie będzie efektu wypchanych kieszeni które w takich wypadkach obijają się podczas biegu. 
W kwestii rękawiczek mogę powiedzieć, tyle że są bardzo wygodne a co spodobało mi się najbardziej to to, że bez problemu mogę w nich używać zegarka dotykowego (garmin 610) i bez problemu poruszam się po funkcjach zegarka bez konieczności ściągania rękawiczki to sporo ułatwia. Tak samo sprawdziłem to na telefonie bez problemu jesteśmy w stanie odblokować telefon i odpalić jakąś aplikację :) 

Podsumowując...

Produkty marki BRUBECK chciałbym polecić zwłaszcza osobą które zaczynają swoją przygodę z bieganiem, dlaczego? już rozwijam swoją myśl, produkty są wykonane z dużą starannością super sprawdzają się w kwestii termicznej oraz są wygodne, niby nic ale wiem, że jak zaczynałem swoją przygodę z bieganiem to miałem sporo kg za dużo ok 20 ;/ i wtedy wszystko przeszkadza każdy źle dobrany szczegół tzn za gruby szew, słabe odprowadzanie potu itp. 
Oczywiście osoby które mają za sobą już jakąś przeszłość biegową też będą zadowoleni z produktów.
Sam jestem właśnie w trakcie przygotowań do maratonu i treningi są naprawdę czasami męczące i długie, i super biega mi się w spodniach owej firmy, wiem że w niedalekiej przyszłości będę w miarę możliwości finansowych dokupywał inne produkty, i nie będą to zmarnowane pieniądze.
Kolejną i to bardzo ważną rzeczą która ukierunkowała mnie na wybór producenta odzieży termicznej jest fakt, że to POLSKA firma, i kupując jej produkty wspieramy swoich rodaków dla mnie to się liczy, oraz fakt że polskie firmy mogą konkurować z dużymi koncernami firm zagranicznych. 

Zachęcam do odwiedzić sklepu i zakupów :) To nie będą zmarnowane pieniądze, mamy akurat początek roku, sporo postanowień itp dlatego już dziś warto zaopatrzyć się w dobrą odzież, aby nasze treningi dawały nam jak najwięcej radości a niezmartwień spowodowanych źle dobraną odzieżą (obtarcia, zmarznięcia itp bo przez to szybko odpuścimy nasze postanowienia).

http://brubeck.pl/pl/sklep

2 komentarze:

  1. Oglądałam ostatnio i zrezygnowałam, bo nie wiedziałam czy wypada to nosić na wierzch. Czy tylko jako bieliznę :D Takie babskie dylematy :)

    OdpowiedzUsuń